Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Νίνα Λότσαρη: Δείτε τη σέξι φωτογράφιση της


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Την ώρα που ετοιμάζεται να υποδυθεί την «Αντιγόνη» στην ομώνυμη όπερα του πρώην υπουργού Θεόδωρου Στάθη, η πριμαντόνα της Λυρικής Σκηνής Νίνα Λοτσάρη ιντριγκάρει με την εικόνα της.

Τι λέει όμως ο σύζυγός της για την σέξι πλευρά της ηθοποιού;...



"Δεν σου κρύβω ότι ξετρελάθηκε όταν με είδε φωτογραφημένη σε αυτό το αντισυμβατικό concept", αποκαλύπτει. Όσο για την ανάγκη που την έσπρωξε να αφήσει για λίγο στην άκρη το στυλ της grande dame με τις μακριές τουαλέτες και να ποζάρετε ως ένα άγριο και σέξι θηλυκό;

"Πάντα οι γύρω μου δυσκολεύονταν να με χειριστούν, διότι κουβαλούσα την ταμπέλα τής καθώς πρέπει πριμαντόνας της Λυρικής. Εγώ όμως θεωρώ τον εαυτό μου χαμαιλέοντα και ιδού η απόδειξη! Η αλήθεια είναι ότι όταν μου ζήτησαν από το εξωτερικό να βγάλω φωτογραφικά μια άλλη πλευρά του εαυτού μου, εντυπωσιάστηκα και εγώ από το αποτέλεσμα, γιατί δεν ήξερα ότι είχα ένα τέτοιο προκλητικό σεξ απίλ. Στην Ελλάδα πάντα μου ζητούσαν μια συμβατική φωτογράφηση. Δεν μου είχε δοθεί ποτέ η ευκαιρία να ιντριγκάρω με την εικόνα μου μέχρι τώρα. Όπως ερμηνεύω από τζαζ και ροκ τραγούδια μέχρι αξεπέραστα κομμάτια του Μίμη Πλέσσα στα βαριετέ σόου μου, έτσι και μ’ αυτές τις φωτογραφίες έβγαλα στο φως τα κρυμμένα πρόσωπα της Νίνας", δηλώνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια: