Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Μαρία Τσουρή: "Ο σύντροφός μου δεν ζηλεύει"


Τη Μαρία Τσουρή, την αθλήτρια της ομάδας του Ολυμπιακού στο πόλο και διαγωνιζόμενη στο «Dancing», συνέλαβε η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» και όπως ήταν λογικό τη ρώτησε για την εμπειρία της στο ριάλιτι χορού.

"Όταν άκουσα να λένε για μένα, για την Ελεονώρα και τη Μαρία Αντιμισάρη και τα παραπάνω κιλά μας, είπα στα κορίτσια να πάμε να φάμε πίτσες και πάστες...



εμείς και ν’ αφήσουμε τους υπόλοιπους να κάνουν σωστή διατροφή! Αλλά δυστυχώς δεν με άκουσαν", είπε γελώντας η Μαρία. Επίσης, η Μαρία απάντησε σε όσους λένε ότι δεν μπορεί να χορέψει: "Δεν έχω άγχος για τη βαθμολογία, γιατί δεν είμαι χορεύτρια. Δεν ξέρω να χορεύω και ξέρω ότι δεν είμαι τόσο καλή".

Τέλος, εξαιτίας της δήλωσης της Ελεονώρας Μελέτη ότι είναι συχνό φαινόμενο να ερωτεύεσαι το χορευτή σου, η Μαρία ρωτήθηκε αν ο σύντροφός της ζηλεύει που κάνει τόσες πολλές ώρες πρόβες για το χορό και δεν είναι συνέχεια στο πλευρό του: "Δεν έχει λόγο να ζηλέψει. Ακόμα και ο Πάνος, ο χορευτής μου, έχει σχέση και ούτε εκείνος έχει πρόβλημα", είπε.

Η Χιώτισσα πολίστρια διατηρεί σχέση με το διάσημο μπασκετομπολίστα Παναγιώτη Βασιλόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: