Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Το "καρφί" της Ε. Μελέτη στην Μανωλίδου

Μέσα από το βήμα της εκπομπής της την Τρίτη (31/5) η Ελεονώρα Μελέτη, εξέφρασε το παράπονό της για τη στάση που κράτησε η Ευγενία Μανωλίδου απέναντι στην ίδια και τον παρτενέρ της Ηλία Λαδά.

Η παρουσιάστρια σχολιάζοντας όλο το παρασκήνιο από την αποχώρησή της και τις εξελίξεις του "Dancing with the stars" μίλησε για τη στάση της Ευγενίας Μανωλίδου.

Με αφορμή, όλα τα σχόλια που ακούστηκαν για την Ευγενία και τη θερμή υποστήριξή της στον Αργύρη Αγγέλου και την Έμιλυ, βρήκε πρόσφορο έδαφος και έκανε το παράπονό της, λέγοντας ότι τόσο καιρό δεν έχει ακούσει ούτε μια καλή κουβέντα.....

"Δεν έχω ακούσει μια καλή κουβέντα από την Ευγενία Μανωλίδου τόσο καιρό που ήμουν στο "Dancing with the stars". Δεν έχει πει ούτε ένα θετικό σχόλιο για τα χορευτικά μας. Εγώ κατά καιρούς την παίρνω τηλέφωνο και μιλάμε και πολλές φορές, ακόμη και σε δύσκολες περιόδους την έχω ρωτήσει αν θέλει να πει κάτι στην εκπομπή", είπε χαρακτηριστικά η Ελεονώρα και πρόσθεσε: "Δεν με νοιάζει τόσο για εμένα όσο για τον Ηλία, που ήταν και ο περσινός παρτενέρ της".

Είδατε προβλήματα που έχει ο κόσμος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: